1/4 regional ponnydressyr på JFK 1:a omgång div1

ÄLSKAR MIN PONNY SÅ GRYMT MYCKET HAN ÄR BÄST! ♥

Framridningen:

Började med att skritta runt dammen med wilma! Mulle var lite busig och pigg, men hellre än glad ponnie än en seg. Kicki skulle hjälpa mig på framridningen, och han blev så grymtgrymt fin. Den galoppen han fick, asså jag kan inte beskriva känslan!

På banan:

Han var så duktig min lilla ponny, fick några småmissar som bara var mitt fel. Red med ett leende, höll typ på att börja gråta när vi hade stannat för att hälsa! Underbara ponny ♥

Detta var den bästa tävlingen nånsin! Procenten blev 63,7 %! :'''D Dessutom var det min och Mulle's första regionala tävling! Vi kom 3:a av två placerade, men vet ni vad? Jag bryr mig inte, jag går efter känslan för den var underbar!





/Rebecka

Kommentarer
Postat av: Julia - Barbackaponny

Grattis! Diggar eran blogg sjukt mycket! Skulle ni kunna ha med lite dressyrövningar och tips? Hade uppskattats!

2012-04-02 @ 11:44:58
URL: http://barbackaponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0