Dagens Ridpass

Först började jag att skritta fram ute, red en liten runda i skogen.
Efter det så red jag in i ridhuset. Det gick ovanligt dåligt. Och INGET gick som jag ville. Efter att ha skrittat på korta tyglar i typ 10 min och det inte blev någon skiljnad så bestämde jag mig för att trava o galoppera fram lite o så. Sen tog jag skritt paus och jag var ganska tjurig på mig själv för att jag inte kunde rida bättre. Då bestämmde jag mig också för att jag skulle rida bättre. Och allting vände och blev ett superpass Jackie började göra presice som jag ville.
Idag var hon väldigt fin i både traven och galoppen. Hon brukar vara lite att ett av dem går bra och ett av dem går apdåligt. Då brukar man få rida mäst i den gångarten som är lättast ;)

Efter det så red jag också igenom programmet, det gick också bra, duktig ponny!



Bara jag som blir peppad av fina texter?
/Wilma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0