Tävlingen idag:)

Idag tävlade jag på JFK hoppning:) Första klassen för mig var Svelan cup:) Framridningen gick super Flash var taggad till 1000!! Inne på banan gick allt bra ända till jag kom fram till kombinationen för då stannade han helt untan anledning! Men efter den klassen efteranmälde jag mig till LA. Jag debuterade LA idag:) Allt gick super både på framridningen och på banan , men inne på banan från fyran till femman så tappade jag bort mig helt även fast jag tänkte på femman så glömde jag bort den så vi kom lite snett på det största hindret på hela banan.., Flash hoppade iaf men fick ett litet retligt pet. Jag kan inte skylla på Flash för allt var mitt fel:/ Men jag är super nöjd eftersom det var mijn första LA;)


LA

Sista LAhindret;P

LA

LB

LB

// Annie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0