Jackie's vecka

måndag
Jackie fick vila och mamma tog hand om henne.

Tisdag
Jag red lite på banan. Passet gick inte så värst bra direkt. Men blev bättre mot slutet.

Onsdag
Vi var och tränade för Marika. Det gick jätte bra. Hon kom fram bra och blev stadig och fin. Vi övade på sjänkelvikningar bla. Och bärig och stadigheten :)

Torsdag
Jag red i ridhuset gick as bra. Jag red igenom programmet och lika fin vart hon då, duktig ponnie !

Fredag
Jag red på galopp banan. Hon vart pigg och frammot. Sen när dem släppte in hästarna tyckte hon det vart lite lessamt att vara ensam då blev det lite bus. Hopp upp i luften och galoppera i väg. Dock fick jag stop på henne ganska snappt, tur man har en snäll ponnie <3

Lördag
Jag red lite i ridhuset lite på banan och lite ute. Började as dåligt men hon lossade på slutet, tur vart väll det!

Söndag
Tävlade första lagtävlingen på JFK. Det gick lite blandat slutade på 55%

/Wilma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0