Jackie's vecka

Måndag
Vi vart ute hos Marika. Antonia red på Jackie först. Sen red jag typ 5 min på slutet, för att känna lite och så.

Tisdag
Antonia red hela passet. Hon vart väldigt fin!

Onsdag
Jag tränade för Marika. Vi övade på att hon skulle gå frammot och komma upp med ryggen och att hon skulle komma på yttertygeln utan att streta någonting i inner. Vi fick några riktigt fina varv på slutet!

Torsdag
Efter alldeles för många dagar i ridhuset fick Jackie gå ett ordentligt ute pass. Vi galopperade på galoppbanan 9,1 km. Sen efter det så tog vi och busade lite i koghagen ;) Trots detta vart hon süper snäll!

Fredag
Jag hoppade. Hon vart väldigt duktig ! skrittade senan av henne ute i snöovädret

Lördag
Red ett pass i ridhuset. Fokusen blev att hon skulle gå fram och lossa ordentligt

Söndag
Red ett super pass i ridhuset. Hon gick ''uppe med ryggen'' hela passet och stannade kvar i en ganska låg och rund form nästinpå hela tiden, duktig ponnie !


/Wilma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0