kortfattat från träningen

Tränade idag, han var jätte fin i galoppen och i traven tills vi skulle träna på slutan i höger varv. Usch vad dåligt det gick.. Han fattade inte vad jag menade och jag blev helt ostadig och slutade rida. Hakade upp mig på att det inte funkade.

Kicki fick hoppa upp, då blev han supersur och skulle försöka komma undan genom att "åla" sig mellan skänklarna. Men tillslut släppte han igenom högersidan och började ta vänsterskänkeln, gash vad fin han såg ut då! Det är superroligt att se någon annan rida sin egen häst!

Sen hoppade jag upp, då släppte han och jag fick till några bra slutor :) Skönt att känna att sånt går att lösa, ska träna för henne på lördag. Vi pratade om att hon kanske skulle hoppa upp på honom då med.

Men är nöjd med honom, han är trotsallt ganska grön på skolor .



/Rebecka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0