sadelproblem

Just nu har Mulle och jag lite sadelproblem, min Kentaur har börjat glida fram när jag har fårskinns padden. Men glappar och slår alldeles för mycket utan.

I måndags red jag barbacka och när jag red honom i tisdags känndes det verkligen som att sadeln gled fram, och det gjorde den. Har väl blivit lite hemmablind och inte kännt att den glider så himla mycket. Mulles sadlar brukar glida fram, och i det här fallet gled den fram lite.

Vi ska ev testa med en gelpadd som vi lägger där den glappar. Sålänge kör vi med fårskinnspadden! Men att den glider fram är ju ett tecken på att han har blivit biffigare över ryggen vilket är bra!
 

/Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0