Today!

Idag har jag ridit 4-åringen på ridbanan och shettisen i skogen:) Jag börjar att berätta lite om Lady X 4-åringen, hon är jättesnäll och lugn. Jag och mamma gick upp till ridabanan och först så longerade mamma henne lite och sen red jag henne i både skritt och trav med gramantyglar för att hon skulle fatta att man ska böja på nacken:P
Det passet gick väldigt bra:)

(Lady X och jag)

Sen red jag och Lisa(en kompis) ut, jag på shettisen och Lisa på b-ponnyn:) det gick väldigt bra , man kan nästan bara beskriva Roxette (shettisen) med tre ord, Söt, STARK och Pigg!! Hon är väldigt pigg för sin ålder kan man ju i alla fall säga;)
(stack med mig i en nedförsbacke, full fart!!)

//Annie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0