Dag 10

Mina tränare

Stephanie Wretmo

Stephie tränade jag ju för mycket innan. Nu bor hon inte hemma så i dagsläget tränar jag inte för henne. Stephie är världens duktigaste, och är grym på att rida! Henne har jag tränat för i 1 år och några månader typ.




Stephanie Wretmo och Lexie

Marika

Marika har jag inte tränat för så länge, bara ridit för henne två gånger. Men nu när det blir varmare ska vi köra igång lite mera. Men jag tycker att hon är väldigt duktig på att förklara saker. Sen rider hon också super !

Essi

Jag tränar också lite gran för Essi. Dock blir det inte så mycket. Men vi brukar rida program ridning för henne då hon är väldigt duktig på det !

Wilma


Kommentarer
Postat av: felicia

Hej, kolla gärna in på min blogg och ställ någon fråga på min frågestund! ;)

http://ponniehjerta.blogg.se/2012/february/fragestund-fraga-vad-som-helst.html

Kram Felicia

2012-02-24 @ 12:43:39
URL: http://ponniehjerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0