Dag 5

Hur en vanlig dag ser ut för mig

Dagen börjar alltid med att jag stiger upp sängen då ;)
Sen klär jag på mig och äter. När jag har ätit går jag och borstar tänderna.
Sen springer jag ner till min kompis Elvira. Väntar på att hon ska klä på sig, och drika klart sitt te ;)
Sen går vi till bussen. Och sen för att inte missa den brukar vi få springa, hahah.
Sen rolig skola hela dan.
Sen tar jag och tilda bussen till stallet.
Sen mockar jag.
Sen rider jag.
Sen tar jag in henne i boxen.
Sen gör jag maten åt henne.
Sen kommer min mamma och hämtar mig
Sen duschar jag.
Sen äter jag.
Efter det gör jag läxor.
Sen brukar jag vara as trött och går och lägger mig ;)
Kul dag vah ? :D
Wilma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0