Dagen med Wilma!

Vid klockan 12 åkte jag och Wilma upp till Jackie, Wilma mockade och fixade medans jag inte gjorde ngt? ;) Sen red hon och jag tog bilder ( som wilma måste visa er sen ) ! Jackie har verkligen blivit superfin. Vi tog oxå lite bilder utomhus i solen.

Vi åkte oxå till Mulle och Wilma fick lära mig hur jag ska linda "rätt" eftersom innan har jag inte lindat som lindningsexperten Wilma tycker! Red Mulle lite i rídhuset, han höll sig lung. Ibland kunde han sparka lite men det var inget mer, skönt! Gjorde lösgörande saker som skänkelvikningar och förvänd galopp, han var faktist ganska fin i slutet.




två bilder från idag som Wilma har tagit! Kommer fler imorron, så håll utkik!

/rebecka

Kommentarer
Postat av: felicia

sv; egentligen, var det tack vare mej? ;)

Det var jag som tipsade och så skrev dom om det? ;)

2012-02-25 @ 21:18:44
URL: http://cavallo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0