Saker ni inte visste om Wilma

ENJOY!

- Hon äter bara smöret Bregott, allt annat är äckligt enligt henne.
- Hon hade en docka när hon var lite som hette "Negerdockan"
- Hon hatar skolans mat och äter typ aldrig (iofs vem gillar skolans mat?)
- Hon duschar håret varje dag, därför är det så slitet.
- Hennes tummar är typ snea
- Hon ÄLSKAR mackaroner.
- Hon suger på att åka skidor och hon tycker det är läskigt.
- Hon ska ALLTID gå i mitt godisskåp när hon är hemma hos mej.
- Hon mockar typ 40 min varje dag! (Fattar inte hur hon orkar)
- Hon har ett par trosor som Morgan i Ullared har signerat (Jag med!)
- Hon hatar katter.
- Hon SUGER på svenska och hon kan verkligen INTE stava som ni kanske märker..(Därför skäller jag på henne ganska ofta)
- Hon hyrde Twilight lyssnabäcker från bibblan i typ 1 år och lyssnade på dom hela tiden när hon skulle sova för hon är för lat för att läsa. (Jag hade öronproppar när jag sov över kan jag säga!)
- Hon suger på att hålla reda på sina nycklar till skåpet i skolan och har typ brytit upp det 25048347377 grr dethär året ! + förra året. När hon provade kodlås så fick alla killar upp det och tog sönder låset..
- Hon ska alltid vara bäst, även fast jag är bättre!

Så nu fick ni lite skvaller om Wilma!

Kram Tilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0