Dag 1

Min ponny

Stackarps Jakarta

Jackie är ett sto född 2005. Och är en svensk New Forest, e: Kantje's Top Boy RNF 166 - Rodlease Dancing Gold RNF 132. Jag köpte henne från Andrea, som då hade henne på foder från Stakarps Stuteri. Den 11 april var vi och besiktiade henne och sen följde hon med oss hem. Först när jag fick henne då så stod hon ute hos Stephanie i nån månad. Och då red jag iprincip bara utepassen. Det var för då hade jag en annan ponny som hette Mango III. Sen i början av juni flyttade hon över till stallet hon står idag. Det var när Mango hade åkt hem.
Jackie är världens snällaste att rida på.
Att rida på är hon ganska olicka dag från dag. Ibland så är hon helt underbar, sen har hon mindre charmiga daagar också ... Jag älskar henne endå min lilla bebis <3



Wilma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0