2011

Januari


började med att Mango sparkade sönder sin box, blev antagligen rädd för fyverkerierna.


Jag o Tilda tog fina vinterbilder ute.


Jag tävlade en Lc:2 på JFK


Jag tog kort på Mango o Stephie, ett av alla många tränings pass

Februari


Div 2 laget tränade gemensam träning på JFK, för Essi


Tränade enskilt dagen efter, för Essi


Vi var på tävling på JFK, och av en slump träffade vi Andrea. Och bestämde prov ridning.

Mars


Vi var o provred Jackie


Vi var o provred en till häst, dock var den inte min smak av häst ..


Jag o Mango tränade för Stephie


Jag o Mango tävlade i Bratteborg en LC o LB,


Jag provred Jackie mera, ( måste seja att jag tycker jackie ser ut som en kötbulle på bilden, hihi sötis )


Jag var o tävlade i udden, så sjuckt fint det är där !



Jag fick min älskade Jackie i födelsedags present, kunde inte fått nåt finare <3


Jag o Jackie galopp tränade i kohagen, för att stärka galoppen


Stephie o Jackie tävlade i ridesberg


Jag o Jackie fick hoppa in i div 2 laget, då mango var förskyld. Vi kom 2:a med 64 % i LB:1, duktig ponnie !

Maj


Vi åkte o tävlade med båda ponniesarna, Båda gick LA. Jackie satte sitt första kval till Ungponnychampionatet !
Stephie red på Jackie, jag på mango

Jag tränade med Jackie


Jag tog kort på mango i hagen.


Stephie o Jackie tränade för Marika


Jag red sista ridpasset på Mango :(

Juni


Jag tävlade LA: ungponny fick 67 %, blev andra kvalet till ungponnychampionatet


Jag galopperade på ängen.


Jag red på Tildas häst Dogge, för hon var i Turkiet.

Juli


Jag tränade för Essi, tillsammans med Rebecka



Min kompis Lisa kom hem till mig och hoppade Jackie.


Stephie o Jackie tävlade på JFK, hööks sun summer drasage cup


Vi släpte up Jackie till sommar hagen o hon blev asfet :D


Vi tävlade, jag mådde dåligt. Och när jag kom hem hade jag 40 grades feber.

Agusti


Jag o Jackie badade


Vi var på NF SM och fick med os 3 st rosetter med oss hem, duktig ponnie !

September


Vi tävlade i bratteborg, fick 68 % o kom 4 !


Jag tränade för Jan-Ovve

Oktober


Jag tränade för Essi


Stephie o Jackie var o Tränade på JFK för Åsa, (inför Championatet)


Stephie o Jackie red Ungponnychampionatet fick 66 o 67 %

Oktober


Jag red ut högamo, mamma följde med o fotade

November


Jag var hos min kompis Lisa, och tog med mig jackie. Lexie o Jackie.


Jag tävlade i Tidaholm

December


min sadel kom, helt underbar !

Nu har ni fått se lite mera bilder på Jackie och på hela året :) kram

Wilma



 








Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!!,Vartstår Jackie??,jag bara undrar:)

2012-01-29 @ 17:46:02
URL: http://alicakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0