Info om Annie

                                                                   Hejsan allihop!

Jag heter Annie Lindh, jag fyller 15 detta året. Jag bor ca 1,5 mil utanför Jönköping. Jag tävlar hoppning upp till Lb, men har även startat en Lb0 i dressyr. Jag har aldrig varit intresserad av dressyr men när mamma lånade ut sin häst till Stephanie Wretmo har intresset ökat.
Jag tränar för Jens Wickström i hoppningen och lite för Stephanie Wretmo i dressyren.
                                                                  
                                                                  Lindåsens Flash  
Min häst heter Lindåsens Flash, han är en Welsh Cob. Han är C-ponny. Han är 9 år , vi köpte han när han var 3 år. Flash är väldigt snäll, söt och helt underbar!! :D
               


                                                
Kramar från Annie och Flash:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0