Info om Wilma

Hej alla bloggläsare !

Om mig
Jag heter Wilma Carlsson, och är 13 år. Jag är född 1998 Jag bor i bankeryd ligger lite utanför Jönköping. Jag tränar för Stephanie Wretmo. Och nästa vecka ska jag börja träna för Marika Martinsson. Jag började träna ordentligt dressyr för ca 1 år sen. Då hade jag en ponny som heter Mango III. Nu har jag 1 häst och hon heter Stackarps Jakarta

Stackarps Jakarta
Jackie, som hon kallas. Är en svensk New Forest. Hon kommer från stackarps stuteri. Jackie var min första alldeles egna ponny. Vi köpte henne den 11 april 2011. Hon är född 2005. (Om ni har kollat på bloggen som förra årets lag hade så var det ju samma jackie som andrea hade. Så Jackie köpte vi genom Andrea). Jackie är iallefall en väldigt söt o gosig ponny. Och är världens snällaste !















Kram Wilma o Jackie  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0