Träning!:D

Hejsan!!

I torsdags tränade jag med Mulle för Kicki. I början var han superpigg och spänd, men efter ett tag lossnade det lite. Jag fick bland annat träna på att få honom att sträcka ut halsen och slappna av och vänta på mig. Efter ett tag gick traven superbra, han slappnade av och arbetade bra!:D

Sen gick det mindre bra i galoppen i början, men efter ett tag släppte han och blev såhääär fin! Det var längesen jag hade en sån bra känsla i galoppen!!:D

Nu taggar vi tävling i morgon på JFK, rider bara LC:2 på Mulle eftersom Nosis har åkt tillbaka till sina ägare :( Så det blir inget KM för mig..

här kommer lite filmer från träningen!





/Rebecka ♥

Kommentarer
Postat av: Sandra

Scharbraket VAR verkligen skitfint på! :D <3

2012-01-28 @ 11:12:57
URL: http://pammi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0