Div 2, del 1

Förra året var ju jag också med och red div 2. Då från början hade jag inte Jackie. Utan jag hade en annan ponny som heter Mango III. På tävlingar gick det alltid jätte dåligt för mig och Mango. Både jag och han blev nervösa och han blev väldigt spänd och svår riden.

1:ta lagtävlingen
Det var på riddklubben udden. Alla i laget (Jag, Rebecka och Ida) åkte till tävlingen dagen innan. Och när vi komm dit och skulle rida ett dressyr pass dagen innan tävlingen så blev det inte riktigt så. Udden har en fantastisk fälttävlans ''bana'' eller vad man nu säger ;)
Så dagen innan tävlingen så galopperade alla i laget där och hade kul.
På kvällen när vi skulle sova så träffade vi också mycket trevligt folk från isabergs ridklubb. Mycket gulliga allihoppa !

På själva tävlings dagen kommer jag inte ihåg jätte mycket. Jag vet att förklassen gick jätte jätte jätte dåligt. Men i lag klassen gick det riktigt bra, jag fick ca 59%. Vilcket jag kanske inte i dagsläget tycker är så bra men men .. ;)
Rebecka fick exakt samma % har jag för mig. För Ida och Kimberly gick det mindre bra, det var för att kimberly fick hosta och hostade sig igenom hela programmet. (senare blev mango också hostig och fick stå 2 veckor)


Jag och fina Mango <3


Har tyvär ingen bild på Ida från denna tävlingen, men det kommer .. ;)
del två kommer imorgon, och del tre kommer i övermorgon :)
Wilma


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Idag kommer en massa tips, mode och vardag!

Snart kommer också en tävling komma upp på bloggen!



Kram Biju

HOPPAS JAG SER EN KOMMENTAR FRÅN DIG :)

2012-03-01 @ 13:20:41
URL: http://biju.blogg.se/
Postat av: ~ L I N N ~

Hellooo sweetie!

Allt bra med dig idag? :)

Kram!

2012-03-01 @ 15:31:25
URL: http://linnhahne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0