div 2

Förra året var Wilma och jag med i JFK's div 2 lag, ett minne för livet kan man nog säga ;) Av 3 omgångar, var det bara 1 omgång där alla hästar var riktigt friska.  


Ni kanske minns de snygga bilderna på Wilma & Mango? De bilderna var från första omgången i div 2. Vi var samanlagt 3 personer med, jag, wilma & Ida.
Ida och Kimberly

Jag kan ju säga nu i efterhand att vi inte hade världens förutsättningar, våra hästar gick inte speciellt bra i LB:1 ( det programmet som man rider 2 gånger i div 2 ). Vi kom nog sist, dels för att en omgång red vi bara två. Och sen var inte alla hästar riktigt fräscha. Komiskt nog gick det bäst för oss i finalen! Som vi ofta sa : "vi har LA hästar " det kan man väl säga att det stämde!


Denna tävling kommer jag nog minnas länge, Mulle och jag kom två i LB'n med 1 poäng från ettan . Lite surt men sånt är livet. I LA'n var jag inte speciellt nöjd, och skulle gå mot transporten. Då kommer mamma och säger att jag fick 62 % och leder med 7 %. Jag vann den klassen med 3 % från tvåan. Minns att jag typ hade glädjetårar och grät lite av lycka :')

Att rida i div 2 var grymt kul, speciellt när man fick rida med sjukt grymma personer!

/Rebecka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0