Svar


Varför hoppar ni aldrig era hästar ?

svar Vi hoppar våra hästa. Det är tilloch med så att både Jonna och Annie tävlar i hoppning. Dem tränar ju tilloch med hoppning liksom. Vet inte hur man har kunnat fått för sig detta då jag tror alla hoppar.
När jag hoppar (Vilcket som händer ca 1 gång i veckan) brukar jag hoppa i skogen, då både jag och Jackie tycker det blir roligare så. Sen hoppar jag i ridhuset ibland också om hon har varit duktig.

Så svar vi hoppar visst våra hästar!

Skrev detta om det vart någon mer som har fått för sig att vi aldrig hoppar. Dock hoppar jag bara för att Jackie tycker det är roligt och för att variera ridningen. Dock händer det aldrig att jag sätter upp en bana och hoppar hela passet. Men det tror jag inte att så många dressyrinriktade människor gör :)
Bara för att jag hoppar Jackie så ''lite'' och så lågt så kommer min kompis ut ibland och hoppar henne på lite högre höjder. Eftersom jag inte vill det :)

Svarar nog från oss alla på denna frågan lite ;)
//Wilma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0