Tävlingsdagen!

I dag gick jag upp vid 06:00 och då klädde jag på mig mina vita ridbyxor och fixade håret;P Sen gick jag ut till för att knoppa, borsta lite extra och packa ut allt i bilden. När allt var klart så lastade vi och åkte iväg:D Vi åkte vid 08:00 , resan tog ca 1/2 timme. När vi kom fram kollade vi in tävlingsområdet och visade passet. Sen lastade vi ut och jag började att skritta fram, det var väldigt hårt i marken så det var svårt att rida fram men jag kunde rida fram på en grusparkering:P Jag startade LA1:an 10:46 Jag var superladdad det var Flash me.., När jag kom in på banan så gick det ganska bra, det kändes okey, när jag hade ridit klart sa mamma att det såg bra ut iaf..., Jag var ganska nöjd med ritten iaf:P jag kom precis utanför placering med 65.00%. Andra klassen var det min första LA:P1:) Det kändes jättebra men det var några småmissar men inga stora.., :P Dommaren va inte så generös med poängen men jag fick 56.26% Det var okey:) Det var ganska hård konkurans.., Jag är ganska nöjd med dagen ändå, det var kul att rida LAP1 an:D




// Annie och Flash♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0