gammal tävling

Det var någon läsare som hade tävlat för Barbro Andreasson innan, det har jag med.
Det var en LB:1 i våras. Våran ritt gick ganska bra och vi fick 67.586 %
Eftersom jag ska rida för henne i en av klasserna på söndag så har jag tittat igenom vad hon skrev till mig då. På kommentaren längst ner på pappret står det så här

Du red ofta fina linjer.
Stäm av din ponny oftare.
Så att hon dämpar tempot,
och blir ännu mera bäring

Detta var altso i maj då. Då hade jagckie 0 kondition och för att hon inte skulle bryta av osv höjde vi upp tempot. Dock tror jag att jag har sängt det ganska mycket ..
Ska iallefall bli kul att tävla på söndag. Jag har ju också en dommare som heter Anette, henne har jag aldrig ridit för.

Ett par bilder från tävlingen i maj.







//Wilma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0