Varför jag började rida!

Jag började rida när jag var 4:a, innan dess hade jag "ridit" lite på ponnyridningen som US anordnade. Min mamma hade ridit innan osv. Först red jag i en knattegrupp, för en ridlärare som hette Anna Thor! Hon var verkligen superbra, fick allt roligt och så. Det blev en lek eller vad man ska säga. Utan henne tror jag inte att jag hade varit där jag är idag.

Sen har jag väl varit fast kan man väl säga ;)


Jag och ridskoleponnyn lucky

måste säga att jag älskar min lila outfit *blink*




Vackert! Minns första gången man kom upp på en häst utan hjälp, den känslan haha


Ganska liten? Ja, ponnyn på bilden var en maxad d-ponny haha. Nu ser jag ju nästan förstor ut på en maxad d ;)


Alla ni som har trott att jag red i vita ridbyxor har fel, jag red i mina älskade rosa byxor :') måste få tag på ett par i ngt större storlek nu!


Min dåvarande sköthäst flash

/Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0