Äntligen:D

Nu sitter jag och mamma påväg hem från skåne med Lexica bak i transporten.

Tänkte jag skulle berätta lite om Lexi för er för att nu kommer jag att ha två hästar att rida en c-ponny(Flash) och ett halvblod(Lexica). Lexica är ett sto efter Falleur, hon är 160 cm. Hon är 11 år i år men vi har haft henne sedan hon föddes. (även hennes mamma) Vi har oxå ett avkomma av Lexica som står hemma. (Lady X)


(Stephanie Wretmo som rider Lexica på tävling i Ödeshög)

Kommer fler bilder när jag rider Lexica när jag kommer hem:)

//Annie


Kommentarer
Postat av: allibrall

Fin blogg!

Tyckte du Loreen skulle vinna!?

DET TYCKTE JAG :D ! ♥♥♥

Kramis :]

2012-05-27 @ 10:21:10
URL: http://allibrall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0