Tävlingen i går:)

Igår så var jag och Wilma i Ulricehamn och tävlade LAP1:an båda två. Jag tog ut Flash ganska tidigt för det blåste så himla mycket och han var väldigt pigg;) Jag skrittade fram ganska länge, sen när jag skulle rida fram så var Flash lite dum han lyssande inte på mig och ville göra lite som han själv ville.., När Wilma startade så var det en i mellan och sen mig, när Wilma red så fick jag ett ryck och bytte stövlar till ett par mjukare för jag kände att jag inte kom åt han som jag ville.

Väl inne på banan så gick det åt pipan tyckte jag , jag red inte jag bara tänkte på att dom enkla byterna skulle sitta och då glömde jag bort det andra lite...., men men . När jag hade ridit klart så var jag inte alls nöjd. När jag fick protokollet så blev jag jättechockad över mina poäng.., Jag fick 61,58% 2 skruttans poäng från ett Nationellt kval...., Det gick tydligen inte så dåligt som jag tyckte. När jag räknade ut att det bara fattades 2p så blev jag lite putt.., men man måste vara nära också;) Jag tävlade med D-ponnyrna för jag var själv C-ponny:)

Bilder kommer snart:)

//Annie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0